Autor Tema: KA=》Tounj=》Brinje=》Senj=》Novi Vinodolski =》Breze =》Jasenak=》Ogulin=KA 270km  (Posjeta: 1289 )

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline Weba

• Trade Count: (0)
  • Postova: 37
  • Spol: Muški
Jedan savršen dan za vožnju iz Karlovca do Senja, pa malo vožnje po magistrali do Novog Vinodoslkog na kupanja i zatim preko Breza, Jasenak, Ogulin nazad za Karlovac.
Prvo stajanje u Tounju na prvoj kavi i zatim na Kapeli sa slikanje kao u Brinju kako nam je Radler nebi zagrijao. Sljedeće stajanje uz kavu je bilo u Senju, no i tamo se nismo predugo zadržali jer smo odlučili iskoristiti buru kako bi se malo provozali po magistrali  :biggrin: . U Novom Vinodoslkom pojeli burek + kefir te se u blizini okupali (50m od Lidla, mala šljunčana plažica).
Nakon malo odmora odlučili smo u 15:00h na temperaturi od 35° popeti se prema Brezama a to je kod mene ovaj puta trajalu duže nego očekivano jer sam dobar dio puta morao voziti svoj A35 u prvoj brzini jer je ipak puhala bura. Naravno da se moj motorić pregrijao što se rezultiralo gubitkom kompresije i nemogućnost ubrzanja u drugoj brzini. Čak sam ga morao voziti još dobar dio puta kroz šumu u prvoj gdje sam ga unazad 2g. uredno gazio u drugoj sa razlikom što smo znali ostati prespavati pa su se mašine kroz ohladile i naravno smo svake godine krenuli rano ujutro kako bi izbjegli vručine. Pošto smo ovo sve odradili u istom danu ovo je bilo za očekivati kod mene (kolega sa APN4 naravno da nije imao te probleme). Nakon što smo malo duže ušli u šumu (Breze) dočepali smo se konačno hladnog zraka !!!!! Moj A35 se ubrzo ohladio u vožnji u opet sam ga tjero koliko ide  :biggrin: .
Ovdje više nije bilo stajanja do Ogulina niti spuštanja ispod 50km/h. U Ogulinu smo obavili brzinsku kavu sa Milan Blašković a Goran Kolić nas je došao na kratko pozdraviti. Ubrzo smo se upitili za Karlovac bez stajanja i spuštanja brzine ispod 50km/h.

Deviza ovog puta je bilo "probaj terati svog A35 to krajnih granica", i naravno..... dokazali svima koji se boje ili ne osude otići na jedan dana na more !

Iz KA smo krenuli u 07:15 i doma smo bili u 19:15.

Napravili smo 270km i vozili smo se 6h:15min uz prosječnu brzinu 42km/h. Da mog A35 nije zezala vručina i 20min vožnje u 1 brzini (od 17-20km/h) prosječna brzina bi bila sigurno 45km/h.

VAŽNO ZA ZNATI JE DA IMAM TVORNIČKI A35 sa Dellorto 14/12 i jedini dodatak je KANTOR ! (malo mući u nižim obrtajima, no u višljim ide ko lud).

« Zadnja izmjena: Rujan 14, 2020, 09:12:08 Weba »

Offline ljuti

• Trade Count: (6)
  • Postova: 1.984
  • Spol: Muški
  • apn4 ms,vjecito zadnji u koloni :)
svaki put kad sam vas preko poruka pitao da idemo negdje u neku voznju ili ako budete isli da mi se javite,uvijek je odgovor bio "a zauzeti smo,obaveze,to su samo kratke voznje i slicno".....
pa hvala na kontaktu,mozda se poruke izgube u svijetu interneta i slicno :palacdolje:
Jedan momak imenom Ljuti u Deželu se uputi.
Ponio je špeka,luka,kruha...a sad čeka Pucha.
I torba mu puna dijelova,alata,misli Ljuti na svog ata.
Baš je biker pravi,u torbu on i čekič stavi!
Bježte dekle,bježte fanti,stiže Ljuti na zelenoj kanti.Bila je to lijepa slika,vozio Ljuti masinu od 90kubika

Offline Weba

• Trade Count: (0)
  • Postova: 37
  • Spol: Muški

Iz KA smo krenuli u 07:15 i doma smo bili u 19:15.

Utrošeno je 4,55L goriva što znači 1,68L/100km.