Autor Tema: TOMOSIMA PO SLAVONIJI I BARANJI..,!!!!!  (Posjeta: 526254 )

0 Članova i 2 Gostiju pregledava ovu temu.

Odg: TOMOSIMA PO SLAVONIJI I BARANJI..,!!!!!
« Odgovori #3360 : Lipanj 28, 2013, 15:18:14 »
  • 0
Tko u Osijeku vozi crnu Yamahu koja izgledom sliči dosta na Vedranovog petaka? Takav neki model je te Yamahe. Mislim da je mlađi dečko i vidim ga često u blizini Zrinjevca da prolazi..

Offline Marac031_PNJ

• Postova: 1.912
  • Hvala lijepa, ali nabite si to u dupe
Odg: TOMOSIMA PO SLAVONIJI I BARANJI..,!!!!!
« Odgovori #3362 : Lipanj 28, 2013, 15:37:51 »
nije moja jedina...
meni se CTX isto mučio da potegne jedva 95 km/h, čim sam promijenio lamele 110 km/h bez problema

Odg: TOMOSIMA PO SLAVONIJI I BARANJI..,!!!!!
« Odgovori #3363 : Lipanj 28, 2013, 16:14:02 »
Kaki? :mrgreen:

Meni to baš ne sliči na petaka. Ima baš neka Yamaha jako slična petaku, takav model Yamahe. Vidim često lika..

Offline Gabric93

• Postova: 386
  • apn-4 , A-3sl , Qingqi 200 sm
Odg: TOMOSIMA PO SLAVONIJI I BARANJI..,!!!!!
« Odgovori #3364 : Lipanj 29, 2013, 22:04:44 »
  • +1
Ridersi na okupu kod majstora brksa  :wink: ali samo sa jednim tomosom  :palacdolje:
« Zadnja izmjena: Lipanj 29, 2013, 22:07:50 Gabric93 »
vozim da bi ziveo,zivim da bi vozio

Offline de_niro

• Trade Count: (1)
  • Postova: 997
Odg: TOMOSIMA PO SLAVONIJI I BARANJI..,!!!!!
« Odgovori #3365 : Lipanj 29, 2013, 23:01:31 »
  • 0
...ali ima koliko hočeš iza kapije(u dvorištu majstora brxa) hehehe!!! :lol: :palacgore:
Odlično momci..,ovi bečari iz Osijeka su neumorni!!! :palacgore:  ...Gabric93 već sam mislio da si na motosusretima u Osijeku jer prošla je jedna ekipa bajkera iz Subotice i jedan na Qingqiju! :misli:

Offline Gabric93

• Postova: 386
  • apn-4 , A-3sl , Qingqi 200 sm
Odg: TOMOSIMA PO SLAVONIJI I BARANJI..,!!!!!
« Odgovori #3366 : Lipanj 30, 2013, 00:48:13 »
  • 0
nisam,niste nam nista javili da ima  :mrgreen: culi smo tek kad su kaki i vedran dosli kod brksa,da smo imali pasose u sebe mozda bi i naleteli malo
aj javite kad budu tamo kakva desavanja kod vas jer mi tu bas nemamo od koga cuti  :wink:
vozim da bi ziveo,zivim da bi vozio

Offline de_niro

• Trade Count: (1)
  • Postova: 997
Odg: TOMOSIMA PO SLAVONIJI I BARANJI..,!!!!!
« Odgovori #3367 : Lipanj 30, 2013, 08:14:19 »
  • 0
...ma nismo ni mi nešto extra zagrijani za moto-susrete..,odemo se provozat jer je blizu tu u Osijeku!! :wink:
Ali evo nešto eskluzivno; u 8 mjesecu na aerodromu Klisa kod Osijeka če biti EU-prvenstvo Drift Challenge uz to da dolazi i poznata zvijezda Ken Block..,sve če se snimati od strana eurosporta!!!! :palacgore:

Odg: TOMOSIMA PO SLAVONIJI I BARANJI..,!!!!!
« Odgovori #3368 : Srpanj 09, 2013, 22:00:16 »
  • +1
Ljudovi, nije valjda da se prvi javljam u ovoj temi dok smo u Europi  :shock:! Jeste prodali dvokotače, pa se više nitko ne javlja ili..?  :shock:  :tuzan:

Evo moje kratke recenzije od vikenda točnije uvoda u vikend  :biggrin:! Plan mi je bio ići na motorijadu u Apatin u petak, najviše zbog Galeta iz Kerbera i Najde iz Smaka da ih čujem napokon uživo, jer na motorijade mogu i ovdje ići što i idem na neke.
Htio sam krenit ranije popodne već, ali se odužio sve i na kraju sam oko 17:30 krenio od kuće i dok sam razmjenio novce u mjenjačnici u eure i sa zelenog polja krenio u 18:00. Do zadnjeg trenutka sam se dvoumio dali da idem ili ne i reko idem, pa kako bilo da bilo. Sam put čak nije bio toliko dosadan s obzirom da sam potpuno sam išao, jer dok se vozim kroz Nemetin, razmišljam da moram proći pored Azila i onda je brzo skretanje za Sarvaš. Dok sam kroz Sarvaš išao se tješim da je kratko selo i da brzo ulazim u Bijelo Brdo, ali onda prestanak Bijelog Brda do Erduta nikad stići sa maximalnih 50 km/h koliko moj stroj vozi  :smile:! U Bijelom Brdu sam se zaustavio u pekari sitno nešto pojeo i usput da vidim jel ima kakva mjenjačnica u blizini da promjenim još kuna u eure i odgovor da nigdje nema u blizini mjenjačnice. Mislio sam da mi neće biti dovoljno koliko sam promjenio u Osijeku, ali je bilo  :wink:!

Dolazak u Erdut sam naravno obilježio sa prepoznatljivim dijelom tamo uz svoj motor

Dolazak na granicu sam pogodio otprilike u 19:00h kad im je smjena, pa sam morao malo sačekat u redu iza svega par auta. Na našoj granici je sve dobro prošlo i prelazak mosta sa dolaskom na njihov dio me također zateklo par auta u redu ispred mene. Moj dolazak na red je dobro prošao, samo što mi policajac rekao da ugasim motor, a motor mi ugašen već bio unazad 10 minuta. Kaže šta se to čuje, reko evo iza mene auto, a drndao je nešto žešće i neznam šta mu bi.
Prešao granicu i lagano svojom brzinom sam stigao i do pred poznatu nam Sontu gdje su me zaobišla prva ekipa bikera. Sa ulaskom u Sontu sam se odlučio ići pozdravit majstora Brkina kad sam već u prolazu iako je rekao da neće biti kod kuće. Dolazim pred njegovu kuću i mlađi brat me sačekao (mislim da je trebao ići negdje skuterom) kao da je znao da ću doći i nazvat će on Acu i u tom trenu Aco sa traktorom stiže iza čoška sa njive. Uvijek gostoljubivi obitelj Brkin točnije Aco mi je provjerio jednim pozivom teren odnosno stanje u Apatinu kod gosp. Gorana kakvo je vrijeme, jer je počelo grmit i sijevat.
Predložili su mi da malo sačekam zbog vremena da me ne uhvati putem. Malo sam sačekao sa mlađim bratom u poznatoj radionici i popričali, u to dolazi Igor (treći brat) sa Dunava i odlazi mlađi brat svojim putem. Družili se Igor i ja malo i došlo je 20:00h da ja polako krenem, jer mi treba pola sata do Apatina, a Ace još nema. Svaka od 3 psa su posebna koja imaju, vole se mazit, ali Mićo je ipak glavni  :mrgreen:!
Krenio prema Apatinu i na putu prije kružnog toka odnosno samog ulaska u Apatin zaobišla još jedna poveća ekipa bikera kojim sam mahao, a neki su mi čak i uzvratili trubom  :smile:!
Ulaskom u Apatin oko 20:30 sam odma dok je prilika i nije kasno prvo svratio do gosp. Gorana da ga pozdravim. Ulazim kod njega u dvorište i susrećem njega sa dva dečka oko popravka njihovog skutera. Pozdravlja me, ali ne prepoznaje da sam to ja. Nakon par minuta kad se vraćao iz radionice se sjetio da bi to mogao biti ja i prepoznao me i sjetio se da je maloprije pričao sa Acom! Pitao me jel ide i vozi stroj i jel idem dole. Reko ide naravno i da ću biti da na motorijadi!
Nakon njega sam još stigao do trgovine koja vodi prema motorijadi, ali naravno ne primaju eure (neznam zašto sam ja skroz imao u glavi da mogu sa eurima kupovat, a nisam prvi put u Srbiji)  :shock:! Pitam tetu u trgovini jel negdje dalje primaju i jel radi koja trgovina nakon 21:00h, pa kaže da jedino možda ova trgovina tu prema centru, pa sam se vratio. Također ne primaju ni u toj drugoj, pa me uputila prema mjenjačnici na tržnici koja naravno radi do 20:30. Uđem u trgovinu par metara dalje od te mjenjačnice, čekam u redu i također ne primaju eure, ali me bar ta žena (3. trgovina po redu moja) uputila u pravu mjenjačnicu prema semaforu (centru). Došao pred mjenjačnicu (kiosk) i kakvo olakšanje, radi mjenjačnica do 22:00, promjenio i vratio se u ovu zadnju trgovinu po namirnice za motorijadu (šta vas briga šta sam pio  :gy:)!
Napokon poslije 21:00h sam se uputio prema motorijadi koja je 5-10 min od centra mojim strojem (iako je Vedran rekao 2 min da će mi trebat). Stigao na motorijadu sa strojem i namirnicama u ruci (jer nisam nikakvu torbu ni ništa nosio) i na ulazu policije, zaštitara i neznam tko još nije bio, ali me nitko ni "a" nije rekao kad su vidjeli s čim sam došao. Neznam jesu gledali registracije..hehe!
Upakirao sam ga među ostalim dvokotačima i uputio se prema polušatoru gdje sam stao za stol (visine šanka) i ostavio kacigu i namirnice. Ugledam 3 mladića malo dalje za stolom i reko da ih pitam kad sviraju Gale iz Kerbera i Najda iz Smaka zbog kojih sam došao, pa su rekli oko 23:00h što sam se pomirio da ću propustit Partibrejkerse na trgu Oslobođenja u Apatinu, jer sam ih sluša već u Osijeku! Porazgovarao sam sa mladićima malo i na kraju 4 grada, 2 države u krugu metar sa metar u 5. gradu što znači da sam upoznao mitrovčanina, novosađanina, vukovarca i ja osječanin gdje smo se našli u Apatinu  :biggrin:! Tako malo po malo porazgovarali, novosađanin i vukovarac su otišli negdje u međuvremenu. Naravno da su me zezali kako je u Europi?! Dok smo ostali mitrovčanin i ja mi prilazi Dado (moj sugrađanin biker) i čudi se kako sam tamo. Kad sam mu rekao da sam došao sa svojim motorom (jer zna šta vozim) se malo začudio, ali nije puno. Njegova ekipa i on su išli oko ponoći kući za Osijek iako je Dado htio ostat još do ujutro kao ja. Dobro, njima treba trostruko manje do kuće nego meni. Upoznao sam njega sa mitrovčaninom i tako Dado svršava večer pri kraju odlaskom. Kasnije su nam se pridružili mladić sa dvije djevojke koji su iz Palanke, Futoga i Novog Sada. S njima je bilo isto zanimljivo porazgovarat, pa smo se kasnije uputili napokon na Galeta i Najdu i tamo se još malo družili. Nakon koncerta sam se pogubio sa mislim svima i nastavio dalje okolišat po motorijadi do ujutro dok nisam pojeo neki hamburger (valjda) i polako se uputio prema motoru. Već je svanilo i moje vrijeme da se počnem vraćat kući je došlo  :confused:!
Na putu kući od nadam se umora i nespavanja se sjećam samo nekih dijelova, a najčudniji dio je što sam se doslovno par kilometara prije granice uputio na neki asfaltirani put i bzvz išao par kilometara gdje nisam vidio kraj, pa se vratio.

Evo ga otprilike taj dio sad spomenut gdje sam se išao bzvz vozit prije granice!

Evo još malo fotografija kad sam se vratio u Europu! Haha  :lol:

Povratkom u Osijek sam morao svratit do trgovine po Janu, jer sam dehidrirao. Htio sam se još dokotrljat do Vedrana na posao da vidi da sam živ, ali gorivo u rezervaru nije dalo  :confused:!
Sve u svemu, bilo je vrlo zanimljivo i drago mi je da sam bio!!

Offline Puch rulz

• Tomos Rider GM
  • Trade Count: (2)
  • *****
  • Postova: 3.444
  • Spol: Muški
  • Tomos 14M 80 ccm "paklena naranča"
Odg: TOMOSIMA PO SLAVONIJI I BARANJI..,!!!!!
« Odgovori #3369 : Srpanj 09, 2013, 22:03:47 »
  • 0
Divno,šteta šta si tako daleko,vjerujem da bi bilo zanimljivo napravit đir s tobom u društvu  :mrgreen: :palacgore:
najbolji sam ja, to se zna,
zna se zna se da najbolji sam ja,
ti nisi najbolji, to moraš znat,
zato nemoj zajebavat i nemoj srat :D

Offline brbe

• Trade Count: (2)
  • Postova: 1.411
  • APN6s2009. Vječna restauracija APN4t 1980. gotova
Odg: TOMOSIMA PO SLAVONIJI I BARANJI..,!!!!!
« Odgovori #3370 : Srpanj 09, 2013, 22:08:44 »
  • +2
Već sam pisao, pratim intezivno ovu temu,
Slavonija je moj nedosnjani san. Jednog dana, brbe dolazi njoj, ako Bog da zdravlje.
Moj sin je bio  na ekskurziji, tamo, i bio sam sretan, i on je bio oduševljen. Opet ide na Vinkovačke jeseni s folklornom skupinom iz VL. Volim, i obožavam Slavoniju. Pozdrav vam svima iz Vele Luke  :palacgore:
Volim ja i ostale krajeve Lijepe Naše  :palacgore:

Čovjek mora mnogo znati da bi znao koliko malo zna  (Njemačka poslovica)

"Zamislite koja bi tišina nastala, kada bi ljudi govorili samo o onome što znaju".        (Karel Čapek)
"Ništa nije tvoje vlastito osim nekoliko kubičnih centimetara u tvojoj lubanji" George Orwell (1984.)

Offline 6NPA

• Postova: 674
  • ybr125 , apn6
Odg: TOMOSIMA PO SLAVONIJI I BARANJI..,!!!!!
« Odgovori #3371 : Srpanj 09, 2013, 22:36:07 »
  • 0
ajde lijepo , drago mi je da si uživao :palacgore:   nije ni meni žao što sam te nagovarao  :mrgreen:      samo još koja slika sa motorijade ne bi škodila
:palacdolje:
ništa, 0, gazda kupio 38 foto-aparata+novi bicikl i slika ženske guzice po Valpovu

Offline zvone-ri

• Trade Count: (5)
  • Postova: 4.610
Odg: TOMOSIMA PO SLAVONIJI I BARANJI..,!!!!!
« Odgovori #3372 : Srpanj 09, 2013, 22:41:25 »
  • 0
Krasan djir si napravio......nadam se da  u buduce neces ici sam jer to je dosta riskantno....moje divljenje je veliko a vjeruj mi da znam koliko si bio tada sretan...svaka cast i zelim ti jos koju priliku za gustanje.....
rompa mi škarik....
citat yatasaki ;- niki se nisu htili rodit pa sad živimo za dišpet...

Offline kaki

• Trade Count: (6)
  • Postova: 1.912
  • Hvala lijepa, ali nabite si to u dupe
Odg: TOMOSIMA PO SLAVONIJI I BARANJI..,!!!!!
« Odgovori #3373 : Srpanj 11, 2013, 06:11:15 »
  • 0
Kaskader je to kod vas bila eksplozija u poduzeću ?

Offline zvone-ri

• Trade Count: (5)
  • Postova: 4.610
Odg: TOMOSIMA PO SLAVONIJI I BARANJI..,!!!!!
« Odgovori #3374 : Srpanj 11, 2013, 08:52:52 »
Đe grunulo    .... :misli:
rompa mi škarik....
citat yatasaki ;- niki se nisu htili rodit pa sad živimo za dišpet...